IAB Akademija
20. 3. 2019
Foto: Črt Piksi
V razvojno predstavitvenem centru Triglav Lab se je premierno odvila IAB Akademija. Tokratna tema je bila posvečena izzivom sožitnega oglaševanja in vplivnostnega marketinga, potrebam po standardizaciji in ustreznem označevanju tovrstnih vsebin.
Dotaknili so se še investicij v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2018, digitalnih medijskih kanalov 2018, trendom uporabe mobilnih naprav, generaciji Z in uporabniško ustvarjenim vsebinam ter trendom digitalnega marketinga 2020. Dogodek je vodil Jaka Repanšek.
V razvojno predstavitvenem centru Triglav Lab se je premierno odvila IAB Akademija. Tokratna tema je bila posvečena izzivom sožitnega oglaševanja in vplivnostnega marketinga, potrebam po standardizaciji in ustreznem označevanju tovrstnih vsebin.
Dotaknili so se še investicij v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2018, digitalnih medijskih kanalov 2018, trendom uporabe mobilnih naprav, generaciji Z in uporabniško ustvarjenim vsebinam ter trendom digitalnega marketinga 2020. Dogodek je vodil Jaka Repanšek.