Petkovo jutro bomo namenili pogovoru o pomenu kreativnosti - ne samo v tržnem komuniciranju ampak v celovitem marketinškem spletu. Kolikšno moč priznavamo kreativnosti, jo cenimo dovolj? Se vrednost kreativnosti skozi vse dogajanje v družbi in stroki spreminja, kaj je njena esenca? Je dovolj, da so kreativni samo kreativci in kakšna je prihodnost kreativcev v naši stroki? In nenazadnje, kakšne spremembe potrebuje kreativna tekma na festivalih?
Svoje poglede bodo izmenjali predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji Uroš Goričan, Ana Ivandic, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter Milena Jakovljević, kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency.
Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
Več o dogodku in prijavi: https://www.soz.si/dogodki/soz_debata/soz_debata_kam_gre_kreativnost.
Dogodek bo prenašan iz digitalnega centra Triglav Lab.